خانم ها شما سیسمونی دوم برای پسر بچه چی گرفتین لطفا بگین

تصویر
۴ پاسخ

بچه دومم پسره تا الان فقط چند دست لباس گرفتم براش چون همه چی از موقع دخترم هست و همه اسپرته
خیلی از لباساشم میتونم براش استفاده کنم
دیگ باید پستونک شیشه اینجور چیزا بگیرم

عزیز من برا پسرم که بچه دوممه فقط لباس گرفتم با وسایل بهدلشتی با حوله این چیزا وگرنه وسایل دخترم همه چی هست دخترم ۲ سالشه همه ی وسیله هاش نثل کریر یا سرویس خواب مسافرتی یا ننو یا استخر همه چیشو رنگ نود گرفته بودم هستش فقط پتو دور پیچ دخترم صورتی بود الان یه سفید برا پسرم خریدم

من پسرم ده سالشه لباس نوزادی هایه برندش رو نگه داشتم😂

من فعلا خرید نرفتم فقط لباس با شوینده قرار بگیرم ولی برای بچه اول سرویس نوجوان سوارش دادم باسه این فقط تخت کنار مادر

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی