من یه ماه خوردم کیستم برطرف شد
برای منم با یه دوره یک ماهه رفع شد .بستگی به اندازه کیست داره
منم ماه پیش خوردم این ماه که رفتم سونو گفت کیست نداری
من کامل جذب شد
من چند ماه پیش ال دی خوردم کیستم رفتم الانم کیست خارج رحم دارم دو ماه خوردم باید برم سونو ببینم رفته یا نه انشاالله که رفته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.