سلام خانما کیا با قرص ال دی کیستشون افتاده

۵ پاسخ

من یه ماه خوردم کیستم برطرف شد

برای منم با یه دوره یک ماهه رفع شد .بستگی به اندازه کیست داره

منم ماه پیش خوردم این ماه که رفتم سونو گفت کیست نداری

من کامل جذب شد

من چند ماه پیش ال دی خوردم کیستم رفتم الانم کیست خارج رحم دارم دو ماه خوردم باید برم سونو ببینم رفته یا نه انشاالله که رفته باشه

سوال های مرتبط

فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
منتظر فندق منتظر فندق قصد بارداری
خـدایا شکـرت🤍 خـدایا شکـرت🤍 قصد بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری