الکی بگو درد دارم میخام ان اس تی بگیرید 😁🫠
نیاز نیست دلیل بگی بگو دکترم گفته گفته ای یبار ان اس تی بگیر میگیرن
تا اجازه ندی معاینت نمیکنننترس
nct چی هست؟
نه من چن روز پیش رفتم گفتم حرکاتش کم شده و میترسم گفتن باشه ان اس تی بیا بده
من هر چن روز میرم میگم تکوناش کم شده ان اس تی میگیره و تمام .معاینم اصلا نمیکنه
چرا میخوای تست بدی فدات؟؟بی دلیل نرو معاینه میکنن🤦🏻♀️
الکی بگو خدایی نکرده تکونش کم شده بهت میگه برو یه چیز شیرین بخور ۱۰ دقیقه بعد بیا ولی تو نخور برو بشین بیرون برو انجام بده
بگو تکوناش کم شده یا امروزمتوجه نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.