بفرمایین دنت موزی✌️✌️

تصویر
۶ پاسخ

شیر یک لیوان
نشاسته ذرت یک قاشق غذاخوری
شکر یک قاشق غذا خوری
موز یک عدد
گلاب یک قاشق چایخوری
وانیل نصف قاشق چایخوری
شیر و نشاسته وشکر رو باهم قاطی میکنیم روی حرارت می‌ذاریم دودیقه آخر موز له شده و وانیل و گلاب میریزیم به غلظت فرنی رسید خاموش میکنیم یکمم زعفرون می‌زنیم واسه رنگش یه ساعت داخل یخچال بعد آمادس

من یه بار درست کردم فوق العاده مزه بدی داشت ، نشاسته ش مزه خامی میداد همه رو ریختم دور

مرسی عزیزم نوش جان🩷

همون فرنی بهش موز و زعفران زدید درسته؟

ممنون

دستورشو میگی لطفا

مقالات مرتبط