۲ پاسخ

چرا بخندیم
ببین من نصف پیمونه برنج میگیرم خوب میشورم روش یه بند انگشت آب میریزم میذارم سر گاز درشم میذارم خوب شفته و له میشه 😁

سلام برنج رو با اب بزار بپزه آبش که کشیده شد زیرشو کم کن بزار دم بکشه به جای روغن هم کره بریز اولش

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۲ ماهگی