۳ پاسخ

حدودا ۶ بود ک با جودوسرپرک کیک درست کردم توش پودر مغزیجات و سنجد هم زدم شیرینی هم با ۵ شیره بود
خداروشکر خورد

فرنی حریره بادام
موز حلیم ماست

هفته ای دوبار سرلاک میدم.بقیه روزا موز.سیب.پنیروگردو. ماست و سنجد.بیسکوییت ترد با پنیر.خامه و مرباخونگی. سیب زمینی آبپز. از این چیزا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری