۱۰ پاسخ

شیاف پروژسترون بزار و استراحت کن

انشاالله چیزی نیست نگران نباش برو بیمارستان به ماهم خبر بده

نگران نباش برو بیمارستان سونو کنن احتمالا شیاف و استراحت بهت بدن

می‌دونم گلم تایم پریودیم که قبلاً می‌شدی این تاریخ نبوده ؟

ممکنه تایم پریودیم باشه

برو بیمارستان یا برو سونو بده

عزیزم بادکترت درتماس باش یا منشی

برو بیمارستان سریع

تو این هفته ممکنه طبیعی باشه ولی بهتره بری دکتر

اگه میشه جوابم بدین

سوال های مرتبط