۸ پاسخ

سلام عزیزم شما چند هفتگی زایمان کردید آمپول ریه هم زدید یا نه دکترتون کی بود یزد

سلام عزیزم معمولا برای تیروید که میبرید اگه زردی داشته باشن بهت میگن یا اینکه خودتون ببینید بچه داره زرد میشه میبرین دکتر

عمل چطور بود؟ دو شب بستریت کردن؟ دکترم ۱۵ اردیبهشت بهم ختم بارداری داده

۳ روزگی

سلام عزیزم مبارکههه ❤️ 😍 قدم نینی ها حالشون خوبع خودت خوبی ؟؟
خودش معلوم میشع دکتر بیمارستان مگه نخاست بچه هارو

روز سوم

روز پنجم

روز سوم

لازم نیس ببری لز روز سوم معمولا زرد میشن اگه زردی داشته باشن
همه بچه ها ک زردی نمگیرن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی