خانما خیلی لاغر شدم میتونم از لیدی میل استفاده کنم ضرر نداره

۳ پاسخ

کاش من بجات لاغر میشدم

باید زیر نظر دکتر بگیرب چون خیلی قند داره یهو اب دور بچه زیاد میشه و خطرناکه

ن عزیزم ضررنداره

سوال های مرتبط

مامان نینی 💗 مامان نینی 💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی