مامانا قرص شیردهی رو چجوری باید مصرف کرد؟

۶ پاسخ

منم دارم میخورم
باید سر ساعت معینی بخوری اصلا اصلا هم قطع نکن یک بسته رو خوردی بسته بعدی رو شروع کن

البته اگه لاکتاول باشه اگه نوع دیگه ای هس بهتره با دکترتون صحبت کنین

روزی دوبار

من روزانه میخورم

بعد هر وعده غذایی یدونه باکمی آب بخور

پیشگیری؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی