من شب موقع خواب باز میکنم
من هروقت میبندم معده درد شدیدی میشم 😭
من تقریبا هشت تا ده ساعت میبندم از روز بیستم هم شروع کردم
من نتونستم دل درد میگرفتم
شکمم الان مثل قبل بارداریم شده که یخورده شکم داشتم فقط ترکای قرمز که بعد سزارین روی شکمم ایجاد شده مونده
همه چیز بر میگرده به ژنتیک ادم و بدن ادما
من سر زایمانم مشکل پیش امد همزمان با زایمان دو روز بود که دخترم به دنیا امد بازم یه عمل دیگه انجام دادم
برای همین بود خیلی میترسیدم از چسپندگی و اینا ده روز بعد از عمل فقط با پارچه معمولی نه با گن بستم اونم روزی چند ساعت الان شروال های دوران قبل از بارداریم همه به دردم میخور و اصلا اضافه نکردم
من نمیتونم ببندم
زود اذیتم میکنه درش میارم
بیشتر از ۴۰ روز بستم . جمع نشد 🥲😂
من که طبیعی زایمان کردم فعلا نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.