۱۴ پاسخ

والا تا دیروز می‌خوندم سکسکه خیلی خوبه و نشونه اینه ریه‌ش داره تشکیل میشه.
ولی امروز تو چندتا پیام خوندم که سکسکه رو به بند ناف ربط دادن و فلان..
نمی‌دونم چرا یه نفر که هیچی نمیدونه میاد اینجا که همه نگرانیم حرفشو میزنه و همرو تو استرس میندازه😒😒😒

نمیدونم پس بهضیا تو گهواره اکانت میخرن چیکار کنن فقط بیان حرف بزنن یا پیام های هر روزشو بخونن اطلاعات کسب کنن. مگه چندین بار تو پیام هفته ها ننوشنه سکسه نشونه کامل شدن ریه های بچه س. این حرفا چیه اخه یه سریا رو‌نگران میکنید واقعا

نه فکر نکنم چون همه ی بچه ها سکسکه میکنن دیگه همه که بند نافشون بدجا نیس

نه عزیزم، من اولین باره میشنوم همچین چیزی رو، پسر من خیلی سکسکه میکنه. خداروشکر تا الان هم مشکلی نبوده. منم همش دارم قربون صدقه سکسکه هاش میرم🥹

عزیزم مگه هفتگی برا باز نمیکنه گهواره؟ سکسکه عالیه برای تشکیل ریه بچه و خیلی نیازه

ببخشید ولی چجور میفهمین داره سکسکه میکنه؟؟من چرا نمی‌فهمم اصن یااصن سکسکه نمیکنه؟؟؟

فکر نکنم درست باشه ماها میگیم یه قسمت از معده ش داره بزرگ میشه و نشونه رشده سیستم گوارشیش هست

یا خدا استرس جدید

ب من گفتن نشونه تشکیل شدن ریه اس

بنظرم راست باشه، چون من به پشت ک میخوابم سکسه میکنه و میگن به پشت خوابیدن خوب نیست اذیت میشه

ن عزیزم معمولا دوماه آخر جنین سکسکه می‌کنه چون سیستم گوارشی جنین کامل شده با تغذیه سکسکه پیش میاد دیگه عادیه

وای نگو بچه من خیلی سکسکه میکنه
فک نکنم بد باشه از دکترمم پرسیدم گفت چ عالی

فعک نکنم

من‌نشنیدم حقیقتا

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی