۴ پاسخ

من عسگریه بودم طبیعی راضی بودم vp بودم7 .36 تومن اینجورا شد با بیمه

یاخدا...کلینیک اصفهان که بهتر وارزوتره

اینو تو یه تاپیک دیدم

تصویر

من زنگ زدم پرسیدم گفت با بیمه ۳۷ تومن

سوال های مرتبط