۳ پاسخ

بستگی ب دما داره
بچه توی دمای ۲۴درجه ،یه لا لباس بسه براش
حالا ببین دمای اتاق چقدره

راستی هرچی خودت میپوشی یه لا بیشتر تن بچه کن
زیاد گرمش نکن
مثلا اگر خودت با آستین کوتاه اوکی هستی بچه زو فقط یدونه آستین بلند تن کن

خودت اگ یخ کنی یا گرم باشی بچه ام همینه
نمیدونم بازم بیین دمای خو نه چجوریه دیگ

میتونستی چون حموم بوده رکابی و آستین بلند تنش میکردی

من ی رکابی زیر دکمه و ی لباس نازک ت خونه ای میپوشونم از زمستون تاحالا

سوال های مرتبط