مامانا بچم نمیخابه چیکارکنم

۶ پاسخ

هعییییی اول راهییییی

من بچم همیشه تاصبح بیداره

هیچی به مادر بودن با بیخوابی سلام کن 🤦🏻‍♀️ ماشالا نسل جدید من نمی‌دونم چرا اینقدر بدخوابت

گریه هم میکنه یا فقط نمیخوابه؟

وقتی باردار هم بودی این تایما بیدار بود؟؟ تکون میخورد؟؟

بزارش تو گهواره براش لالایی بخون

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری