۴ پاسخ

امروز زده یا دیروز؟

دما فقط پيشوني اگه تب سنجت ديحيتاله
اگه جيوه اي زير بغل
دما حاهاي ديگه تب به حساب نمياد
دماش خوبه الان تب نيست
بالاي ٣٨ تبه
هيچ نگران نباش

تو اب ولرمی ک پاشویه میکنی گلاب بریز ، اب رو اتیشه

۳۷ ک تب نیس بعد برا بدنشم لباساشو کم کن یکمم ابلیمو بزن زیر بغلش

سوال های مرتبط