۳ پاسخ

الان ۳۷ و‌نیمه و بله تبه

۳۷ پنج دهم تبش الان
بهش استامینوفن پارکید برابر وزنش بده
از ۳۷ هشت دهم تب حساب میشه

نه عادی

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی