دما ۳۷ یعنی تب داره؟

۴ پاسخ

ن گلم خوبه

۳۷ و پنج ب بعد تب حساب میشه

نه طبیعیه

نه عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی