تب پسرم گرفتم ۳۷ یعنی تب داره؟؟؟؟؟لطفا جواب بدین

۵ پاسخ

نه نداره از سی هفت نیم به بعد تب میشه

از۳۷/۴ پاشویه و خنک کردن فضا و کم کردن لباس رو شروع کن

نه عزیزم .تب حساب نمیشه .بعد هوای خونتو خنک نگهدار .لباس خنک تنش کن

نهولی پاشویه کن بالاتر نره
بالای ۳۷ و نیم تب میشه
واکسن زدین؟

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی