سلام بچه ها تب ۳۷ تب داره یعنی ؟

۳ پاسخ

خوبه تب نیست

نه عزیزم تب نیس

دکتر دخترم گفت تا ۳۷/۲ طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی