سلام خانم ها ۳۷/۵ تب حساب میشه؟؟؟ یعنی خب داره؟

۴ پاسخ

نه نرماله. چون همیشه نیم درجه بیشتر باید بگیری پس ینی ۳۸
واس همین شروع کن ب پیشگیری.
دستمال خیس کن با آب ولرم و فقط ب زیربغل هاش بذار و کشاله های رون. جای دیگه نمیخواد ببری دستمالو

تب خفیف، با تب سنج دیجیتالی بزنی زرد نشون میده ینی تب خفیف قرمز نشون بده ینی بالا

اگه رو به بالا بره اره اما تا ۳۷ و نیم تب نیست

شروع تبه پاشویه کن ببین میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان إلاوشاهان مامان إلاوشاهان ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان 🤍دلارا🤍🐣 مامان 🤍دلارا🤍🐣 ۴ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی