دمای ۳۷/۵ تب حساب میشه ؟

۹ پاسخ

دکتر بهم گفت ۳۷/۲:به بعد تب

بستگی داره، اگه از زیر بغل گرفتی تبه
اگه از پیشونی گرفتی تب نیست

ن عزیزم

زیر بغل گرفتی یا مقعد؟

اره با سرکه پاشویه کن یا ترکیب گلاب و آبلیمو

اره ولی تب خفیف

بله عزیزم.

نه اگ بالاتر بره تب میشه بالای ۳۸

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی
مامان مامان گندم مامان مامان گندم ۱۲ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۲ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی