۲ پاسخ

۳۷ تب نیست از ۳۷.۵ به بعد میشه تب حساب کرد ۳۸ خطر ناکه

نه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان 🤍دلارا🤍🐣 مامان 🤍دلارا🤍🐣 ۴ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی