دوستان برای نوزاد ۳۷ درجه یا ۳۶/۹ تب حساب میشه ؟؟

۱ پاسخ

ن بالای ۳۷/۵ دکتر به من گفت

سوال های مرتبط

مامان بنیتا و لیانا مامان بنیتا و لیانا ۵ ماهگی