برای نوزاد چند درجه ک باشه تب حساب میشه؟؟

۵ پاسخ

از38به بعد تب حساب میشه

دکتر بمن گف ۳۸شروعشه

۳۷ ب بالا
عزیزم من شنیدم

37به بالا خطره

۳۷ونیم

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی