سلام مامانا میگم ۳۷ تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

آبجی من اینو از اینجا دیدم

تصویر

میتونه شروع تب باشه اگرعلائم دیگه داره پس مراقب باش

نه
از ۳۷/۵به بالا

من از صبح ده بار پرسیدم بچم

سوال های مرتبط

مامان قشنگ مادر مامان قشنگ مادر ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی