مامانا تب واکسن از چند شروع میشه ۳۷ باشه تب حساب میشه

۳ پاسخ

اینا درجه تب هس داشته باش

تصویر

منم امروز دخترم واکسن دو ماهگی رو زد از آقاهه پرسیدم گفتش 37/5به بالا تب محسوب میشه

منم یکشنبه وقت واکسن داره پسرم

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍دلارا🤍🐣 مامان 🤍دلارا🤍🐣 ۴ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان قشنگ مادر مامان قشنگ مادر ۱۶ ماهگی
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان إلاوشاهان مامان إلاوشاهان ۲ ماهگی
مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی