دخترا دمای ۳۷ یعنی تب داره؟

۸ پاسخ

نه عزیزم بین ۳۶/۵تا ۳۸/۵ نرماله

چون بخاطر مواد واکسن درجه حرارت بدن زیاد میشه

تب واکسن از 38هست

37 و نیم به بالا تبه

نانا مال منم دیروز نا ۳۷ رفت تا ۳۸/۵ مجازه

خفیف هست

نه ولی لب مرزه مراقب باش بالاترنره

نه ۳۸تب

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی