خانما دمای بدن دخترم ۳۷ هست تب داره یان

۲ پاسخ

نه تب از ۳۷و نیم شروع میشه ۳۸ و ۳۹ باید بری دکتر

زیر بغل؟ لهش نیم‌اضافه کردی؟

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی