۴ پاسخ

حالا سوال پرسید طفلی رو تخریب نکنین
ن عزیزم تب نیست

۳۶/۵ تا ۳۷/۵ دمای طبیعی

خانم بالا ۳۸ تبه

اره تب داره 😑😑😑😑😑😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی