خانما دمای بدن دختر ۳۷ هست یعنی تب داره؟

۴ پاسخ

نه یکم گرمش شده

نه ۳۷ نرماله ۳۷ به بالا تب هست

ن بالای ۳۷ونیم تبه

بالای ۳۷ و نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی