۴ پاسخ

37تب نیست 38اینا تبه لباس یدونه بپوشون روشو خیلی نکش یه موقع خوابت میبره خدایی نکرده تب می‌کنه ولی واکسن چهار ماهگی سبکه استرس نگیر

ن ولی 4ساعت ب 4ساعت قطره بهش بده

نه ۳۸ خطرناکه

شروع تب هست

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی