خانما دمای بدن بچم ۳۷ هس یعنی تب دارع؟؟

۲ پاسخ

دمای بین ۳۶/۵تا ۳۷/۵ دمای عادیه و خطری نداره
دمای بالای ۳۸ و ۳۹ باید به بیمارستان مراجعه کنی که خدای نکرده تشنج نکنه

وای نه بابا

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی