نه اصلا هر وقت از ۳۸ بالاتر رفت اون تبه
به جز زیر بغل از هیچ جا نگیر تبشو
۳۸ب بالا میشه تب سعی کن اگ لیزری داری شکمش بگیر لباسش بده بالا پنج دقیقه اروم ک بود بگیر
۳۸ب بالا تبه
ن نگران نباش گرمشه لباسشو کم کن یا اگه چیزی روش انداختی بردار
پیشانی ۳۸
زیر بغل میشه تب
اول لباسشو کم کن خ رو خنک کن
نشد پاشویه و دستمال مطورب بزار کشاله ران و زیر بغل بزار
نشد استامینوفن بده پایین نیومد ۲۰ دقیقه بعد
ببر بیمارستان
بله ۳۷/۵شروع تبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.