دمای بدن پسرم ۳۶.۹ هست ،تب داره ؟

۵ پاسخ

البته از ۳۷/۲ تب کم شروع میشه تا ۳۸ ک دیگه تب شدید هست

ن تا ۳۷/۵ نرماله بیشتر بشه تبه

نه ۳۸ تب هست

نه ..

نه بخاطر گرماس واس مام همینه

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی