۴ پاسخ

نه خوبه ۳۸ تبه

۳۸ میشه تب و خطرناکه تا ۳۷ و نیم اصلا تب نیست

تا ۳۷.۵ دمای بچه نرماله

ن تب نداره

سوال های مرتبط

مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی