۳ پاسخ

عزیزم بعد ۳۷/۵تب محسوب میش

با چه دماسنجی گرفتی؟ اگه دیجیتال نیست و از اون زیرزبونی هاست نیم هم باید اضافه کنی بهش ۳۷ ونیم به بعد تب حساب میشه واکسن زدی؟

نه عزیزم تب از ۳۷ونیم شروع میشه،دست و صورتشو بشور لباس سبک نخی تنش باشه کمتر میشه اکه زیاد شد بهش پاراکید بده دو برابر وزنش

سوال های مرتبط

مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی