عزیزم بعد ۳۷/۵تب محسوب میش
با چه دماسنجی گرفتی؟ اگه دیجیتال نیست و از اون زیرزبونی هاست نیم هم باید اضافه کنی بهش ۳۷ ونیم به بعد تب حساب میشه واکسن زدی؟
نه عزیزم تب از ۳۷ونیم شروع میشه،دست و صورتشو بشور لباس سبک نخی تنش باشه کمتر میشه اکه زیاد شد بهش پاراکید بده دو برابر وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.