سلام منم دو روز پیش زدم
تبش رفت تا ۳۸ بردم بیمارستان گفتن تا ۳۷ و نیم مشکلی نداره اگه شد ۳۸ قطره دادی پایین نیومد شیاف ۱۲۵ استامینوفن کودکان نصفشو بزن
ولی خدارو شکر قطره دادم تا نیم ساعت اومد پایین
بعد لباسشوکم کن و فردا صبح استامینفون ۶ ساعت بده بعد دیدی تب ندارن قطع کن.
اگه خدا نکرده نبش بالا رفت پارچه با آب ولرم رو به گرم خیس کن مدام کشاله ران ها و زیربغلهاش بذار
عزیزم شما تب شو فقط با قطره استامینوفن کنترل کن
دوبرابر وزنش هر ۶ساعت بده
گلم امروز واکسن زد هر ۴ ساعت بهش استامینفون بده.
عزیزم شکمش که لباس روشه معلومه داغ تره مهم پیشونیه
تو رو خدا راهنمایی کنید🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.