۶ پاسخ

سلام منم دو روز پیش زدم
تبش رفت تا ۳۸ بردم بیمارستان گفتن تا ۳۷ و نیم مشکلی نداره اگه شد ۳۸ قطره دادی پایین نیومد شیاف ۱۲۵ استامینوفن کودکان نصفشو بزن
ولی خدارو شکر قطره دادم تا نیم ساعت اومد پایین

بعد لباسشو‌کم کن و فردا صبح استامینفون ۶ ساعت بده بعد دیدی تب ندارن قطع کن.
اگه خدا نکرده نبش بالا رفت پارچه با آب ولرم رو به گرم خیس کن مدام کشاله ران ها و زیربغلهاش بذار

عزیزم شما تب شو فقط با قطره استامینوفن کنترل کن
دوبرابر وزنش هر ۶ساعت بده

گلم امروز واکسن زد هر ۴ ساعت بهش استامینفون بده.

عزیزم شکمش که لباس روشه معلومه داغ تره مهم پیشونیه

تو رو خدا راهنمایی کنید🙏🏻

سوال های مرتبط