چیکار کنم زودتر پریود شم؟
😟😑

۳ پاسخ

ایناهای که میگم خوبه.
عرق رازیانه
زغفران دم کرده غلیظ
دمنوش زیره
کاچی
دمنوش زنجبیل
اب جعفری هم خوبه

اکه باردار نیستی تخم شوید دم کن دو لیوان بخوری پریود میشی

انجیر بخیسون تو گلاب ۷یا۸ تا ناشتا بخور

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۲ سالگی
مامان آبنبات 🍭 مامان آبنبات 🍭 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان رایان رادین مامان رایان رادین ۳ سالگی