کاش زود تموم بشه 😂
از ۷ به بعد دیر😒😂
من 6 خیلی دیر گذشت برام ولی هفت فعلا خوبه
۷ ب نسبت خوب بود زود تموم شد هفته اخرشم
کمی بهتره از ماه 6
هفت انقد زود میگذره که اصلا متوجه نمیشی
8/9نمیگذره
۷ زود میگذره
۸ هم به نسبت خوبه
ولی اوووف ۹ اصلا دیگه هیییچی
۷ زود میگذره فعلا ۸ نمیگذره
هفت ک زود گذشت هشت ن میگن نمیگذره
الان تو هشتم انکار از اول تو هشت بودم😂
واسه منکه ۶ اصلا نمیگذره .بستگی داره ادم دوروبرش شلوغ باشه یا نه هرچی ادم بیرون بره گردشو تفریح بره خونه مادری فامیلی خواهری بری روزاش بگذره ماه هاش زود میگذره ولی اگه تو خونه باشی اصلا نمیگذره من از ماه ۶ کلا تو خونه ام اصلا نمیگذره دیگه خودمم خسته شدم
از ماه ۶داره بهتر میگذره
برا من ک خیلی دیر داره میگذره 😫
هفت خیلی زود می گذره اما ۸ و ۹ اصلا نمی گذره😭🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.