چون سه ماه اخر چالش های جدیدی داری و تحمل صبرت کمتر میشه دیر تر میگذره مثلا من روزی سه بار تاریخ چک میکنم ببینم معجزه ای شده رفته باشم جلو
من هنوز داخلشم 😂🥴
بنظرم برای هرکسی یکجوریه، بستگی به شرایط وحال وهوات توی اون ماه داره
خودم ماه،شش خیلی دیر گذشت برام
دیررررر،لعنتی اصلا نمیگذره پیر شدم دیگه😭😭
ماه هشتم زودمیگذره ماه نهم نمیگذره پیرت میکنه یعنی😩
منم هفته اخر ماه هشتم دیر گذشت☹️☹️☹️
ببین کلا 7 و 8 و 9 دیر میگذره 9 که هیچی به خصوص این هفته آخر
دیررررررر😩
سلام خوبین من آخرشم خیلی دیر میگذره
والا برای منم ماه سوم سخت میگذره این ۱۲روز باقی مونده نمیگذره برام چه برسه اون ۳ماه😂😂😂😂
والا ماه هشتم برا من حیلی طولانی بود
برای من خوب بود خیلی خیلی بهتر ماه ۷بود ۷اصلااااا تموم نمیشد
از نظر من سه ماه سوم دیر میره جلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.