حق تا قیامت
جاش هشت زود میگذره
عههههه یعنی فقط برای من داره مثل جت میگذره؟!
از 29اردیبهشت ماه هفتم شروع شده بخدا حس میکنم تازه یه هفتس رفتم تو ماه هفت😶
برای ما ماه شش خیلی دیرگذشت
منم سه روزه واردش شدم🤣
و منی که ۶ ولم نمیکنه🚶♀️🚶♀️🚶♀️
من ۶ خیلی دیر میگذره برام هنوز گیر گردم تو ماه ششم فردا هفت ماهم میشه بزار ماه هفتم رو ببینم😑
من تا الان ک خوب گذشته دیگ از این به بعدشو نمیدونم😕😂
چه عکس قشنگی🥹
اره واقعا منم خیلی وقته تو ماه ۷موندم🥺
ماه هفت خیلی دیر میگذره ولی ۸ خوبه به نظرم زود گذشت واسه من .ولی فک کنم تو ماه ۹ دوباره گیر کنم
من تو شش ماه گیر کردم هر چی روزا میگذره حساب میکنم باز زیاد مونده تموم شه
خوش به حالتون😂من تو۵ ام هنوز
6 برای من نمیگذره 🥺
واسه من ۷ زود گذشت چون مدام در حال بدو بدو کردن خریدا بودم😅
خیلیییی😑
برای منم دیر گذشت
ماه هشت باز بهتر بود
احتمالا تو ماه نهم هم قراره گیر کنم 🤣
من ۶ خیلی برام دیر گذشت ماه ۷ به نظرم بد نبود فعلا توی آخرین هفته ی ماه ۷ ام
امیدوارم ماه۸ مثل۶ نباشه🥺
وای خیلییی
خدایی درکت میکنه نمیگذره 😶
آره دقیقا
دیگ نگران آتلیه رفتن نباش با پرداخت کمترین هزینه یک عکس بارداری جذاب داشته باشید
جهت دیدن نمونه کار پیام بدید روبیکا
۰۹۲۲۹۹۵۷۰۶۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.