اره من 9روزه دوازده روزه هم دوفامدتموم کردم امروز تست زدم منفی
چند روز دیگه دوباره بیبی بزن بعد برو آزمایش تا خاطر جمع بشی من بار اول که اقدام کردیم عقب انداختم بیبی زدم دو سه تا مثبت شد رفتم آزمایش منفی بود رفتم سونو گفت کیست داری ولی کوچیکه باز چند ماه منظم دوباره ماه قبل عقب انداختم رفتم آز دادم منفی بود باز رفتم سونو گفت کیست نداری تنبلی تخمدان داری تازه گرفتی دیگه رفتم آمپول زدم ووووو
من چند بار اینطوری شد نا امید شدم تا یک دفعه بعد ۷ روز که عقب انداختم ازمایش دادم و باردار شده بودم
معمولا بخاطر اقدام ب بارداری چنماهی تا بارداری اتفاق بیوفته ممکنه تاخیر بیوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.