۴ پاسخ

ضعف اعصاب هم داری؟؟؟

ضعف کردن

من یه مدت مریض بودم قرص و کپسول زیاد خوردم .بعدش سرگیجه و حالت تهوع گرفتم. فاموتیدین خوردم بهتر شدم.شمام ببین از چیه سرگیجهت

کم خونی نداری؟
از معده هم میشه سرگیجه

سوال های مرتبط