من پستونک و شیشه شیر وی کر گرفتم خانوما بنظرتون خوبه یا مارک دیگه ای بگیرم گفتم ببینم پستونک میگیره اصلا یا اگه سینه خودمو گرفت دیگه هزینه اضافی نکنم
بسلامتی و شادی عزیزم مبارک باشه. چطور شیشه خریدی مگ میخای شیرخشکی کنیش؟
جوجهههه
اوخ ننه ب خوشی تنش کنی گلی😍😍😘😘
سلام مبارکه باشه ب سلامتی
برا نوازد چ پارک پستونک گرفتی من هنوز هیچ نگرفتم برا تو دلیم
مبارکش باشه عزیزم ب خوشی و شادی تنش کنی ❤️
ست بیمارستانی رو چند گرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.