۱۳ پاسخ

من والا موندم چیکار کنم دکتر خودم ک میگه طبیعی فقط دستمزد هم قبول نمیکنه برا سزارین اصلا
الان دکتری میشناسی اونجا زیر میزی نگیره؟؟

عزیزم هزینه بیمارستان و دکتر باهمدیگس
اگه از دکتر خود بیمارستان انتخاب کرده باشی هزینه نداره جدا،چون غیر قانونیه این کار
ولی اگه از دکتر بیمارستان نیست و میخواد بیاد بالاسرت جدا میگیره

اما ۸۵ تومن فقط هزینه سزارین و ی شب بستریه
هزینه اتاق خصوصی گف ۴ تومن پمپ دردم ۴ تومن

من دکترم صارمه اونجا زایمان میکنم دستمزد نمیگیرن برا صارم همون ۸۵ تومنه

نه دستمزد پزشک جداست هزینه بیمارستان جدا

بیمارستان صارم میگن دکتراش اجازه زیر میری ندارن فقط هزینه بیمارستان

فکر کنم پول دوتاش بوده

در اصل دستمزد پزشک با بیمارستانه
مگر اینکه دکترتون درخواست پول جداگانه کنه

پزشک جدا بیمارستان جدا

پزشک جداگانه معمولا میگیره

پزشکت هزینه ی جدا میگیره

من همون صارم میخوام انجام بدم دکتر هاشمی جم هیچی نمیگیره فقط پول بیمارستان رو باید بدم
یه خانومی که تازه زایمان کرده بود امسال رو پرسیدم گفت بدون اتاق خصوصی کلا حدود ۱۱۰ تومن تموم شد

پزشکت زیر میزی بخواد اون جداست

سوال های مرتبط

مامان نیلگون مامان نیلگون هفته نوزدهم بارداری
مامان دلارز❤🌹 مامان دلارز❤🌹 هفته سی‌وششم بارداری