۵ پاسخ

من اینجور بودم دکترم گفت رحمت چون میخواد جمع شه درد میگیره عادیه

آره منم داشتم سمت راست . بعد دیگه برمیگردی ب حالت قبل حاملگی ترشحاتت شرو میشه

اره منم داشتم

اره منم همینجورم

واسه من چپه

سوال های مرتبط