باقله خوردن توی شیردهی خطرناک ک نیست؟؟

۴ پاسخ

اگه فاویسم نداره بچت
اینجوری مشکلی نداره

اگه فاویسم نداره عیبی نداره
مثلا دختر من با خوردن توت فرنگی بدنش واکنش نشون داد و دیگه نمیخورم،اما باقلا رو طوریش نشد

من ک خ خوردم🤣

بچه باقله ای نیست؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۵ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا💚 مامان فاطمه نورا💚 ۷ ماهگی