۱۶ پاسخ

منم اینجوری درست کرده بودم پارسال

تصویر

وای چه خبرهههه

اووووف چ گرون شده بنظرم کل لوازم تحریر پیش تا ۶ابتدایی رو بخریم بردیم 😂😂

همه چی چندبرابر شده متاسفانه و اصلا به چشم نمیان این خریدای کوچیک لطفا از غذاها هم بگین حتما 🥳

سلام مامانای باسلیقه میشه تو این اوضاع ک کسب و کارای اینترنتی کارشون خوابیده از ما حمایت کنید 🥲
لباس بچگانه خاستین در خدمتم کانال روبیکام👇
https://rubika.ir/pooshaak_selin

تولدتون خودمونی هست یا مهمونامون تعدادشون زیاده؟؟

مگه مقوا هم تو تم تولدتون هست؟

کی تولدشه؟؟؟ درخواست میدم قبول کن نهایی شو ببینم

خیلی مقوا زیاد گرفتی عکس تم هایی ک گذاشتی کم استفاده کرده از مقوا رنگی🫠

میرفتی آماده میخری ارزونتر در میومد که😂

😐😐😐 وای چه خبرههههه !

اماده شد عکسشو بذار منم نمیدونم چ تمی باید بذارم واسه تولدبچم ک ابده بگیرم ازت

منی که تابلو برجسته درست میکردم دیگه خیلی وقته کنار گذاشتم بخاطر هزینه های بالاش
واقعا راست میگیا باید یه سری لوازم تحریر بخریم کنار بذاریم 🤦‍♀️
چند روز پیش فوم اکلیلی خریدم یه بسته برا مهراد کاردستی درست کنم قیمتا واقعا بالا بود

چقدر گرون 😑😑😑😑

واااای پناه بر خدا

تم تولدش چجوریه؟

سوال های مرتبط