مهرنوش مبصری عالیه من ۸تومن داده بودم الان هم فکر کنم ۱۴میگیره
من دکتر شعاری رفتم ۱۵ گرفت ازم چون آشنا بودیم تخفیف داد یه دلیل هم نوشت که بیمه تعلق بگیره بیمارستان بین المللی ۴۰ میلیون بود
۷ تومن دادیم🥴
من دکترنگار یحیی زاده رفتم خیلی دکترخوبیه خوش اخلاق مهربون
از من۱۵گرف
بیمارستان خصوصی بهبود نجات شفا میرع
ک برامن بهبود۲۲تومن شدبابیمه نیروهای مسلح
سمیرا خوبی ؟ حالت چطوره ؟
مواظب خودت باش
من میرم افسانه جواهری پور حدود ۲۰میگیره برا خودش، بین المللی و شمس میره بیمارستانم با بیمه تامین حدود۵۵تومن، من که خیلی راضیم ازش تو بارداری اولمم پیشش میرفتم
سلام مامانا دکتر افخم احمدی بنابی رو کسی میشناسه چه طوری عمل سزارین رو انجام میده؟؟؟
من دکتر فرناز سپاسی تو گلگشت
هزینه هاشو دقیق نپرسیدم ولی سزارین اول ۳۰ تومن بود یه خانمی میپرسید شنیدم
بیمارستان بهبود و شفا و الغدیر میرن من بهبود رو انتخاب میکنم
ولی عمل های این دکتر تعریفشونو خیلی شنیدم دکتر خودش میگه جوری عمل میکنم ۵ روزه سرپا شی انشالله همینطوری باشه. من سر پسر اولم دکترم یکی دیگ بود تا یه ماه درست و حسابی خوب نشده بودم
یه دکتر خیلی عالی تبریز میشناسم دکتر طناز محمودپور برج امپراتور شرایطش و زنگ بزن بپرس نمیدونم بچه اول منو به دنیا آورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.